DIY spremnik omotan užetom

Evo mene s još jednim "reciklirajućim" postom! Ako me duže pratite, znate da tu i tamo volim prenamijeniti ili napraviti neki spremnik kako bih ga mogla iskoristiti u organizaciji projekata u kući.

Nedavno sam tako od stare bočice acetona napravila držač za britvice kojeg sam zalijepila na unutarnju stranu vrata kupaonskog ormarića, a danas ću vam pokazati kako možete uljepšati plastičnu posudicu u kojoj je stajala krema za bebe! :)

Još jednostavnih DIY organizatora možete pronaći ovdje.

DIY spremnik omotan užetom

Ovaj je projekt zapravo testiranje jednog trika s Pintresta kojeg želim isprobati već JAAAKO dugo. Sigurno ste ga već vidjeli, a možda neki od vas i isprobali.

Radi se o omatanju posudice, kutije, košare ili bilo kojeg drugog spremnika užetom. Tako ukrašeni spremnici baš su mi slatki pa sam jedva dočekala kupiti uže i baciti se na izradu.

Osim posudice i užeta, trebat će vam i nešto čime ćete zalijepiti uže; ja sam koristila pištolj s vrućim ljepilom.

Krenimo onda redom:

1. Pronađite neku posudicu ili kutiju koju želite ukrasiti (savjetujem vam da bude manjih dimenzija jer ćete potrošiti dosta užeta; čak sam se i malo iznenadila potrebnom duljinom).

2. Posudicu dobro očistite. Moja je bila prilično masna pa sam se malo namučila dok sam je očistila.

3. Pripremite pištolj s vrućim ljepilom.

4. Kad se ljepilo zagrijalo, stisnite malo na gornji rub posudice i zaljepite početak užeta.

5. Omatajte oko posudice i svako malo stisnite još ljepila.

6. Na kraju dobro učvrstite završetak užeta.

DIY-spremnik-omotan-užetom



I to je to!

Jako je jednostavno; trebat će vam možda desetak minuta za cijeli projekt (tu je uključeno i vrijeme koje ćete provesti pospremajući za poluhodajućom bebom, ha ha ha).

Eto, ne znam ni sama zašto ovo prije nisam isprobala. Nije zahtjevno, a odlično izgleda. Moja će posudica stajati na polici u kupaonici, ali je stvarno možete iskoristiti za svašta, štogod vam padne na pamet. ;)

DIY spremnik omotan užetom

Jeste li isprobali ovako nešto i sami napraviti? Kako vam se čini?

Želim vam ugodan vikend!

Oznake: , , , , ,