5 savjeta za organizaciju vjenčanja

Ne, ne udajem se opet, ha ha ha. No, budući da je veljača mjesec ljubavi, a možda je neke od vas na Valentinovo zaprosila jača polovica, odlučila sam napraviti mali presjek postova koji bi vam mogli pomoći u organizaciji vašeg budućeg vjenčanja. Kao netko tko je više-manje sam organizirao svoje, imam nešto iskustva. :)

Djevojke koje se uskoro udajete, uživajte u čitanju postova, a ostali podijelite ovaj post s budućim mladenkama. ;)


Krenimo onda redom:

1. Planer za vjenčanje i dvije-tri o organizaciji vjenčanja
U ovom sam vam postu pokazala svoj planer za vjenčanje i opisala iskustva vezana za samu organizaciju. Da, još se i dan danas čudim nekim "profesionalnim" fotografima. Bome se čovjek svega nagleda kad traži određene usluge, ha ha ha.

2. Planer za vjenčanje - besplatni predlošci
Ovaj post sadrži link s kojeg možete skinuti besplatni planer. :) Jednostavnog je dizajna, crno-bijeli, odličan za ljubitelje minimalizma. Pokušala sam obuhvatiti sve bitne stavke pa se nadam da će vam biti od koristi.

3. Izrada pozivnica i ukrasa za goste
Radi uštede odlučila sam sama izraditi pozivnice i ukrase za goste, a u postu možete vidjeti koliko sam u tome uspjela. Iako nisu bili ni blizu onim profesionalno izrađenim, dobro sam se zabavila izrađujući ih i ponešto naučila. ;)

4. Izrada zahvalnica za goste
Iz istih sam razloga sama radila i zahvalnice za goste - doduše, u odnosu na klasične zahvalnice s fotkom baš i nismo uštedjeli. No ipak se nadam da će vam ovaj post biti inspiracija za nešto drugačije, a praktično i ukusno, ha ha ha.

5. Čuvanje uspomena s vjenčanja
Ovaj se post baš i ne ubraja direktno u organizaciju vjenčanja, ali će vam pomoći s organiziranjem dragih predmeta i uspomena nakon vjenčanja. ;) Mogu vam reći da mi je fora svako malo zaviriti u album i kutiju i prisjetiti se lijepih trenutaka.

I to je to za ovaj petak! Uživajte mi u vikendu!

Oznake: , , ,