Božićni tag

Sretan vam Božić! Nadam se da ga provodite u ugodnom raspoloženju i društvu. Za današnji blagdanski dan pripremila sam vam jedan božićni tag. Pitanja sam pronašla lutajući netom i učinila su mi se zanimljiva i prigodna. :)

Božićni tag

Pa, krenimo redom:

1. Koji ti je najdraži božićni film?
Kakvo je to pitanje? :P Pa, ono, Sam u kući. Klasik. :)

2. Jesi li kad doživjela bijeli Božić?
Jesam, naravno. Šteta što ih je zadnjih godina sve manje. Zbilja snijeg daje Božiću poseban ugođaj.

3. Gdje obično provodiš blagdane?
U roditeljskoj kući s bližom i daljom rodbinom. :P

4. Koja ti je najdraža božićna pjesma?
Fantomi - Sretan Božić svakome. I pas će mačku poklonit znaaaačku.. i... la la la...

5. Otvaraš li darove na Badnjak?
Ne, darove smo kao klinci uvijek otvarali na Božić.

6. Kojoj se blagdanskoj tradiciji najviše veseliš ove godine?
Kićenju bora.

7. Možeš li nabrojati sve sobove Djeda Božićnjaka?
Rudolf i... Uf, ne znam... Koliko ih uopće ima? :D

8. Je li tvoje božićno drvce pravo ili umjetno?
Doma uvijek imamo pravi bor, a u stanu u kojem trenutno živim s mužem imamo imitaciju božićnog drvca, obično u nekoj DIY verziji jer Božić uvijek provodimo s obitelji.

9. Koje je tvoje najdraže božićno jelo/desert?
Pečene kobasice s hrenom.

10. Budi iskrena: Voliš li više darivati ili primati darove?
Definitivno primati. :P

11. Koji je najbolji božićni dar kojeg si dobila?
Karte za igru Memory prije nekih dvadeset godina. :) Još uvijek ih čuvam.

12. Koje bi mjesto htjela posjetiti tijekom Božića?
Dugo mi je želja bila posjetiti Beč tijekom Adventa - ta mi se želja ispunila prošle godine. :) Sad bih voljela Božić dočekati na nekom vrućem mjestu (tipa Australiji) i doživjeti ugođaj Božića na plaži. :)

13. Jesi li profesionalac u zamatanju darova ili totalni amater?
Pa u principu sam ja uvijek ta koja zamata darove, bilo božićne, bilo rođendanske i to uvijek izgleda lijepo i uredno, ali se baš ne bih nazvala profesionalcem - prespora sam. :) Jednom mi je brat rekao da ja zamatam darove u DM-u, red bi bio do vrata, ha ha ha...

14. Najdraža božićna uspomena?
Svaki Božić kojeg je tata proveo s nama, a ne na terenu.

15. Kako si saznala istinu o Djedu Božićnjaku?
Hm, uopće se ne sjećam točnog trenutka kad sam shvatila da Sv. Nikola i Djed Božićnjak ne postoje i da darove u čizmicu i pod bor stavljaju mama i tata. Sjećam se samo kad je mlađi brat skužio da je tata stavio darove u prozor i sljedećeg jutra izjavio da je vidio tatu i da nema nikakvog Sv. Nikole, a ja i tata smo se samo blesavo cerekali. :D

16. Donosiš li novogodišnje odluke? Držiš li ih se?
Da, obavezno svake godine. Pokušavam ih se držati što više mogu, nekad ostvarim sve, nekad baš i ne. Zato je tu uvijek druga nova godina, zar ne? :P

17. Što ti Božić čini posebnim?
Druženje s obitelji, snijeg, razgledavanje ukrašenih borova i fina papica. :)

Evo mojih odgovora, ako želite, možete i vi odgovoriti na ova pitanja ili barem pokoje... Koja je vaša najdraža božićna uspomena?

Oznake: ,