50 činjenica o meni

Danas sam s vama odlučila podijeliti, kao i što sam naslov kaže, 50 činjenica o sebi. Inače uvijek volim znati nešto više o osobama čije blogove pratim i ovakvi mi postovi izmame osmijeh na lice.

50 činjenica o meni


Pa krenimo...

1. Trenutno u ormaru imam 11 prugastih majica. #prugiceforever

2. Ne pijem kavu i skuhala sam je samo jednom. Prije toga sam morala proguglati recept.

3. U svojem cjelokupnom školovanju dobila sam samo tri jedinice (i to kod istog profesora!).

4. Ljudi koji me ne znaju, često misle da sam mlađa nego što jesam, i to ne par godina, nego ono, desetak.

5. Obožavam rješavati križaljke.

6. Jako se malo šminkam - mislim da bih na prste jedne ruke mogla nabrojiti koliko sam puta imala maskaru.

7. Nikad se nisam napila.

8. U stanu u kojem živim nemam TV, ali zato zahvaljujem onome tko je smislio JuTjube.

9. Najdraže doba dana mi je jutro.

10. Sanjam čudne snove (dobro, ajd, čiji su snovi normalni?). Između ostalog, sanjala sam da su me ubili, da sam živa izgorjela i da su meni blisku osobu živu zakopali. Često sanjam i da mi ispadaju zubi.

11. Ne vozim.

12. Lako se rasplačem. Plačem i kad sam tužna, i ljuta, i povrijeđena, i sretna.

13. Obožavam čitati i mogu s knjigom provesti sate, ali na relativno tihom mjestu. Ne kužim kako se ljudi mogu udubiti u knjigu u recimo, tramvaju.

14. Mogu micati ušima.

15. Po prirodi sam perfekcionist i užasno me frustrira kad nešto nije onako kako si zamislim.

16. Ne volim kad ljudi dođu nenajavljeno u posjet.

17. U razredu sam uvijek bila jedna od najmlađih.

18. Ne znam svirati, loše pjevam, a bome i jednako loše plešem.

19. Uvijek mi je bilo smiješno kad se ljudi zovu Ivo Ivić, Martina Martić, Kata Katić i sl. Sad mi bome nije. Dođe norc pod nos. Ali to nije sve! Da mi vidite ostale podatke na dokumentima, mislili biste da su loša krivotvorina, ha ha ha.

20. Imam tzv. resting bič fejs pa ljudi nerijetko misle da sam ljuta, iako to uopće nisam, a često mi kažu i da moram biti više nasmijana. Ne znam kako mi onda redovito daju 10 godina manje, ha ha.

21. Kao klinka sam se bojala da će me pojesti nacrtana zebra na tepihu u sobi.

22. Nokti mi rastu prilično brzo i u dva tjedna uzgojim nokte za kakve nekim curama trebaju mjeseci.

23. Obožavam gledati serije. Ne želim ni računati koliko sam vremena potrošila ispred ekrana.

24. Prilično sam nespretna i često su mi noge pune masnica.

25. Ne volim iznositi svoje mišljenje pred većom grupom ljudi, ali volim raspravljati 1 na 1.

26. Mislim da nikad nisam pogledala ni jedan horor film. Volim psihološke trilere, ali se cimam na svaki mig.

27. Znam osnove hrvatskog znakovnog jezika.

28. Svaki dan jedem banane, ali najdraže voće su mi trešnje.

29. Sa cvijećem sam na Vi. Propao mi je i kaktus.

30. Volim kad mi je sve čisto i organizirano. Tko bi rekao, ha? :)

31. U razredu sam uvijek ja bila ta koja ima škare, selotejp, ljepilo i dodatnu olovku u pernici.

32. Moje je prvo sjećanje vezano za jednu eksploziju i rat.

33. (Američke/britanske) serije i filmove pratim bez prijevoda, ali obavezno s engleskim titlovima, što često živcira mog supruga.

34. Volim duhovite ljude i u njihovom se društvu najugodnije osjećam.

35. Na sebi najviše volim svoje oči.

36. Nikad nisam slomila nijednu kost, ali sam rođena s nedovoljno razvijenim kukovima. U srednjoj sam školi iščašila koljeno pa mi je cijela desna noga malo of. Suprug se šali da je zbog toga trebao dobiti veći miraz.

37. Rijetko nosim suknje i najbolje se osjećam u trapericama.

38. Kad sam kao klinka učila plivati, mislila sam da se zrak zadržava u ustima, tj. da ću potonuti ako otvorim usta.

39. Glazba nema neko posebno mjesto u mojem životu i ne razumijem se baš previše u nju, ali me privlači kantri pop zvuk.

40. Ne pušim i prezirem miris cigareta.

41. Loše se snalazim u prostoru i najgore mi je kad moram nekome davati upute do određenog mjesta (čak i ako sam na tom mjestu bila 100 puta). Malo je bolja situacija kad nekamo idem sama jer onda unaprijed proučim put. Hvala Gugl Stritu, ha ha!

42. Nemam umnjake - jedan je malo izvirio i odmah se počeo kvariti pa sam ga izvadila, a ostalih nema (ne vide se ni na rendgenskoj snimci).

43. Fascinira me uredski i školski pribor. U knjižarama ili na takvim odjelima u trgovini mogla bih provesti sate.

44. Volim DIY projekte. Začas napravim neku ogrlicu, natpis za zid ili predloške za planer. To me opušta jednako kao i čitanje ili gledanje serija.

45. Imam problema s razlikovanjem lijeve i desne strane. Kad mi netko kaže, na primjer - "Daj, pogledaj ovo desno", doslovno se moram prisjetiti kojom rukom pišem da bih se mogla okrenuti na pravu stranu.

46. Ne veselim se šopingu. Mislim, volim odjeću i modu, ali me umara beskrajno lutanje po trgovinama i isprobavanje odjeće.

47. Ne volim biti u centru pažnje.

48. Jako pazim na gramatiku i pravopis pri izražavanju, posebno pri pisanju seminara ili sličnih radova. Ne mogu shvatiti ljude kojima je komplicirano zapamtiti osnovne stvari, npr. da se riječ kuća piše sa slovom ć, a ne č. Još mi je gore kad takve banalne greške vidim na internetskim stranicama ili lecima kompanija.

49. Uvijek se tuširam (pre)vrućom vodom.

50. U ljudima uvijek prvo vidim ono pozitivno pa katkad ispadnem naivna.

Ništa, nadam se da ste uživali u čitanju. Napišite i vi nekoliko činjenica o sebi, možete i na svom blogu (ako već niste) ili u komentarima...

Oznake: