Organiziranje pribora za čišćenje

Danas vam donosim jedan vrlo brzi i jednostavni savjet za organiziranje pribora za čišćenje. Ako živite u malom stanu, kao ja, vjerojatno se suočavate s nedostatkom prostora za spremanje pribora za metenje i pranje podova, pogotovo ako nemate veliki ormar. Krpe i kante lako se mogu spremiti ispod sudopera (imam u planu napisati i post o organizaciji prostora ispod sudopera pa ako vas zanima, napišite u komentarima), ali kamo s metlom (iliti partvišom)? Velika je, ne može se pospremiti, a budimo iskreni, nije baš ni estetski privlačna.

Organizacija pribora za čišćenje

Rješenje je, kao što sam već napisala, prilično jednostavno. Većina pribora za čišćenje na dršci ima nastavak s rupom, odnosno mogućnost vješanja na zid. Daklem, preostaje vam samo nabaviti kukice, zalijepiti ih i objesiti pribor. :)

Jesam li već spomenula da je ovo rješenje super jednostavno? :D

Svoje sam kukice nabavila u Jysku, a dolaze u bijeloj, crnoj i sivoj boji (za ovaj sam projektić koristila bijele, a crne sam iskoristila u organizaciji ukrasnog papira). Kukice su stvarno kvalitetne i odlično drže (imam ih na nekoliko mjesta u stanu na različitim površinama), tako da se ne morate bojati da će otpasti.

Ljepljenje Jysk kukice

Kukice sam zalijepila na zid iza vrata koja su većinu vremena otvorena pa je dodatna prednost ta što je sve lijepo i funkcionalno organizirano, a ipak skriveno od pogleda. Kukice sam namjerno zalijepila neravno (jedna je viša od druge) upravo zbog boljeg prianjanja vrata.

Dodatni savjet:
"Krpu" za pranje podova (trenutno je u perilici rublja) gumicom zavežite za dršku, a miščafl zakačite za partviš.

I to je to! A sad trk po kukice! :)

Oznake: , ,