Planner Addict tag

Prije nekoliko mjeseci JuTjubom i blogosferom proširio se ovaj zanimljivi teg. U principu, kao što mu i ime kaže, radi se o pitanjima vezanim za korištenje planera. Budući da uživam u planerima i planiranju, odlučila sam s vama podijeliti svoje odgovore. Ostale postove, filmiće i originalna pitanja možete vidjeti ako u Gugl tražilicu jednostavno utipkate Planner Addict tag.

Krenimo:

1. Koji planer trenutno koristiš?
Trenutno koristim planer kojeg sam sama izradila, a više o njemu možete pročitati ovdje.


2. U kojem si planeru pronašla svoj planerski mir?
Okej, malo čudan prijevod, no ovaj se termin često koristi među ljubiteljima planera. :) Daklem, najprije sam koristila običnu bilježnicu pa neke planere iz knjižare, ali u svakom mi je ponešto nedostajalo. Zato sam odlučila napraviti svoj planer, prvo ovaj, a onda planer kojeg sada koristim. I s ponosom mogu reći da sam u njemu pronašla svoj planerski mir, ha ha ha.

3. Filofax, Midori ili Erin Condren?
Od ova tri planera nekako mi se najviše sviđa planer Erin Condren, barem na fotkama i filmićima jer ga uživo nisam vidjela. No, sva tri su preskupa za moj budžet.

4. Džepni, osobni ili A5 format, ili pak fascikl s tvrdim koricama?
Fascikl mekih korica A5 formata s prstenovima. Jasno i glasno.

5. Što te najviše inspirira? YouTube, Instagram ili Pinterest?
Definitivno JuTjube pa Pintrest. Nisam baš neki ljubitelj Instagrema (barem zasad). :)

6. Koja je tvoja omiljena olovka za popunjavanje planera?
Za popunjavanje planera volim koristiti običnu drvenu olovku jer tako mogu vrlo jednostavno izbrisati moguće greškice. Možda kupim neku plavu koja će mi bolje odgovarati uz dizajn planera.


7. Koji su tvoji najdraži predlošci za planer?
Budući da sam sama napravila predloške za planer, onda moji vlastiti. :P

8. Naljepnice, ljepljivi papirići (Post It) ili zastavice za označavanje stranica?
Naljepnice, mada ponekad koristim i ljepljive papiriće i zastavice.

9. Je li tvoj planer jednostavan ili ga voliš "dotjerati"?
Hm, rekla bih negdje između. Jednostavnog je dizajna, u dvije boje, s prugicama - znači nije običan crno-bijeli. No, s druge strane, ne volim ga previše ukrašavati nepotrebnim naljepnicama i trakama. Sve moje naljepnice su jednostavne i funkcionalne.

10. Koliko sastavnica (odjeljaka) ima tvoj planer?
Planer ima sedam glavnih odjeljaka: Kalendar, Dom, Blog, Posao, Osobno, Brojevi i Bilješke.


11. Koristiš li planer za školu?
Ne, jer više nisam ni učenica ni studentica. No, i u srednjoj školi i na fakultetu koristila sam neki oblik planera.

12. Prstenovi, spiralni uvez, uvez diskovima ili nešto drugo? Zašto?
Moram priznati da dosad nisam uživo vidjela ovakve diskove, ali se i taj način uvezivanja čini zanimljivim. Kao što sam prije spomenula, koristim fascikl s prstenovima jer tako mogu bez većih problema umetnuti nove listove.

13. Koristiš li "kontrolnu ploču"? Kako?
Da. Na tu sam stranicu poljepila sve papiriće i zastavice koji mi ponekad zatrebaju. :)


I to je to! Slobodno i vi odgovorite na ova pitanja, bilo bi mi drago pročitati vaše odgovore.

Oznake: