Organiziranje ukrasnog papira za zamatanje darova

U današnjem bih vam postu željela pokazati na koji sam način organizirala papir za zamatanje darova, ali i neke sitnice kao što su ukrasne mašne i trake.


Moja kolekcija ukrasnih papira je mala (dvije, tri role te nekoliko mašni i traka), ali svejedno me izluđivalo to što nema svoje mjesto. Role su najčešće završavale nagurane iza ormara, a mašne i trake u nekoj kutiji pa bih i zaboravila da ih imam.

Nakon kraćeg mozganja, odlučila sam desnu vanjsku stranu radnog stola pretvoriti u malo spremište za papire, mašne i trake. Stol je smješten uz vrata pa mi se taj uzak prostor učinio savršenim za ovu namjenu - skriven je, a u isto vrijeme lako dostupan.

Kao stalak za role iskoristila sam tri staklenke koje sam poslagala uz stranicu stola i u njih stavila role papira. Za potrebe fotkanja zaokrenula sam stol, inače se ništa ne bi vidjelo. :)


Do staklenki sam zaljepila dvije kukice.


Mašne i trake stavila sam u zip-lok vrećice i spojila ih kopčom za zavjese (možete iskoristiti i spajalicu za papir).


Mašne i trake objesila sam na jednu kukicu, a škare i selotejp na drugu.


I to je to! Moja mala kolekcija ukrasnih papira napokon ima svoje mjesto. Skrivena je od pogleda, ali u isto vrijeme svi su mi predmeti lako dostupni.


Kakva je vaša kolekcija ukrasnih papira? Kako ste je organizirali?

Oznake: , , ,