DIY natpis - Pravila u kupaonici


Nedavno sam uređivala kupaonicu pa mi je napamet palo osvježiti je nekom fotografijom ili natpisom na zidu.

Surfajući netom, naišla sam na mnogo inspirirajućih ideja, a najviše mi se svidio ovaj otkačeni print s pravilima u kupaonici:


U programuzaobraduteksta dizajnirala sam svoj predložak - tekst prevela na hrvatski, nešto dodala, nešto oduzela i prilagodila dekoru kupaonice.


Predložak sam isprintala, izrezala i umetnula u stari okvir za fotografije koji sam prethodno posprejala crnom bojom. Okvir je bio neke ružne boje, ali mi se svidjela njegova tekstura pa sam, umjesto da kupujem novi, odlučila obojati i uljepšati stari.

Okvir s predloškom objesila sam na zid u kupaonici.



I to je to! Jednostavno, a zanimljivo i duhovito. Ne moram ni spomenuti da se gosti smijulje kad izađu iz kupaonice, hehehe..


Volite li i vi uređivati kupaonicu sitnim detaljima?

Oznake: , , ,