Izrada planera (2. dio)

Apdejt: Zavirite u moj planer za 2015. godinu!
Apdejt: Pogledajte planer za 2016. godinu, ali i naučite kako izraditi predloške za planer u MS Publisheru ili MS Wordu!

U prošlom sam postu objasnila kako bi moj planer trebao izgledati, odnosno kakav bi sadržaj trebao imati, a u ovom slijedi tutorijl o njegovoj izradi.

Trebat će vam:

1. korak - Izrada prve i zadnje stranice
Osmislite i u programuzaobraduteksta napravite prvu i zadnju stranicu svog planera. Ja sam stranice ispunila različitim slovima, od kojih plava tvore riječi koje me opisuju i koje volim. Na sredini prve stranice umetnula sam natpis Planer 2014.


2. korak – Izrada predložaka
U programuzaobraduteksta napravite predloške za željene sastavnice. Sastavnice koje sam odlučila uvrstiti u svoj planer su Kalendar, Posebni datumi, Važni brojevi, Tjedni pregled, Posao, Ciljevi, Troškovi, Knjiga/Film, Recepti/Menu, Čišćenje/Organizacija/Kreativni projekti, Zdrav život, Moda i Bilješke. Ovaj korak zahtijeva najviše vremena – meni je trebalo nekoliko dana osmišljavanja i crtanja. Inspirirajte se gotovim predlošcima onlajn i naoružajte strpljenjem ($%#tablicamiseopetpomaknulaukrivustranu#%$). Za ovakve predloške u principu vam treba minimalno tehničko znanje (umetanje tablica i različitih oblika te njihovo uređivanje). Jedino pripazite na red kojim ćete ih posložiti, kako bi vam printanje bilo jednostavnije. Ja sam na jednoj stranici napravila dva predloška i slagala ih na način najpovoljniji za obostrano printanje. Neke od predložaka možete vidjeti na slici (skrinkepčr).





3. korak – Izrada oznaka
Za lakše snalaženje među sastavnicama planera dobro je izraditi oznake koje ćete zalijepiti na razdijelnike. I one se jednostavno mogu napraviti koristeći različite oblike.



4. korak – Printanje
Predloške isprintajte na običnom bijelom papiru (možete i šarenom ako ga imate i odgovara vam), a oznake, prvu i zadnju stranicu na nekom tvrđem – ja sam koristila foto-papir. S printanjem ćete vjerojatno imati manjih poteškoća ($%#nakojusadstranutrebaokrenuti#%$), ali ako ste predloške posložili logičnim redom, ne bi trebali imati većih problema.

5. korak – Rezanje, bušenje i lijepljenje
Vrijeme je za rezanje predložaka. Ovaj ćete korak preskočiti ako ste se odlučili za A4 format ili će vam biti mnogo lakše ako imate rezač papira. Ja sam koristila staru metodu – presavini papir i pažljivo prereži. Nakon rezanja, izbušite rupe bušilicom za papir (nemojte je zaboraviti namjestiti na odgovarajući položaj). Pažljivo izrežite oznake, presavinite ih i zalijepite na razdijelnike.



6. korak – Umetanje listova
Nakon što ste izrezali i izbušili predloške te zalijepili oznake, listove jednostavno umetnite u svoj novi planer.



Jednostavno, zar ne? Uživajte u korištenju planera!



P.S. Pitate se čemu služe spajalica i plastična omotnica? Ako spajalicu presavinete u obliku srca, efektna je stvarčica za označavanje trenutnog tjedna i pripadajuće TO-DO liste u planeru. Plastičnu omotnicu pak možete koristiti za pospremanje olovaka. Više o spajalici, plastičnoj omotnici i tjednom planiranju u sljedećem postu.

Oznake: , ,