Dobro došli na moj blog!

Hm, gdje početi? Mudri ljudi kažu od samog početka. Pa onda krenimo, onako štreberski. :)

AUTORICA:
Petra P.

NASLOV:
Organizirajte se!

VRIJEME RADNJE:
petkom

MJESTO RADNJE:
stan, soba

GLAVNI I SPOREDNI LIKOVI:
fascikli, ladice, radni stolovi, lonci i tave, računi, kupaonski ormarići, spremišta, ormari, raznorazni dokumenti, police za knjige, špajze i bilježnice za školu

KRATKI SADRŽAJ:
Ovo je blog o organiziranju – stvari, prostora i vremena. Organizirane stvari, prostor i vrijeme pomažu nam u boljem svakodnevnom funkcioniranju (barem meni, no sigurna sam da u svakom od vas čuči mali organizator). Daklem, ako imate problema s organiziranjem ili ste, kao i ja, ljubitelj organiziranja, na pravom ste mjestu! :)

Na blogu očekujte postove u kojima će, kao što sam gore spomenula, glavni likovi biti fascikli, računi i ormari. Uletjet će i koji post o duitjorself projektima, bađetfrendli uređenju doma i čišćenju, sve u službi organiziranja.  Osim toga, s vama ću i s vremena na vrijeme podijeliti neki besplatni predložak koji će vam pomoći u organiziranju. I da, fascikli, računi i ormari morat će se zadovoljiti svojim portretima fotografiranim mobitelom.

BILJEŠKA O AUTORICI:
Štreberica, u kasnim dvadesetim. Ljubiteljica organiziranja. Voli smarati dečka supruga s vraćanjem stvari na svoje mjesto. Strast za organiziranjem svega i svačega javila se zahvaljujući višku vremena, urođenoj pedantnosti, opsjednutosti uredskim priborom i savjetima s Jutjuba. Obožava slovo P.

MOJE MIŠLJENJE:
Ove retke prepuštam vama jer bih voljela da mi se pridružite u ovoj maloj organizacijskoj pustolovini – možda naučite nešto novo od mene, a možda ja od vas. Pišite i komentirajte... 

(Ako pak imate neko posebno pitanje, možete me kontaktirati putem obrasca Kontakt, a možemo se družiti i na FejsuG+ i Pintrestu!)

CRTEŽ:
haujesnou :P