petak, 1. rujna 2017.

Što je novo u IKEI?

petak, 1. rujna 2017.
Ako ste ljubitelj IKEE, znate da krajem kolovoza stiže njihov novi katalog. :) Ja ga nažalost nemam u tiskanom izdanju, ali sam za vas prošvrljala po izdanju na netu + rubrici Novo.

Svake me godine ugodno iznenade zanimljive stvarčice pa ni ova nije bila iznimka.


Da ne nabrajam sve živo i neživo (jer stvarno ima odličnih rješenja), postavila sam kriterij prema cijeni, tj. izdvojila sam desetak proizvoda do 100 kuna koje bih i sama kupila.

Uživajte!

1. TVÄRS Stolna lampa - 14,90 kn
Stolna lampa vrlo zanimljivog dizajna, a izuzetno povoljne cijene.
2. TREBLAD Torba - 14,90 kn
Sjajna alternativa korištenju jednokratnih vrećica.


3. ÖVERSIKT Šalica - 24,90 kn
Fora šalica za ispijanje čaja (i grickanje keksića). :)
4. SKUGGIS Kuka - 24,90 kn
Kladim se da je vješanje odjeće mnogo zanimljivije uz ovakve kukice.



5. LIVSLÄNG Vaza - 29,90 kn
Ova bi vaza na polici funkcionirala i sama, bez cvijeća. Odličan mi je taj oblik.
6. HYLTEBRUK Okvir - 37,90 kn
Jest da ima i puno povoljnijih okvira za fotke, ali izdvojila sam ovog zbog fora prostora za pisanje.

7. RAGGISAR Košara - 39,90 kn
Fleksibilne košare za odjeću ili manje predmete.


Ako je iste kvalitete kao i druge fejke, nemam prigovora. :)


Ova se vreća može iskoristiti i kao spremnik, npr. dječjih igračaka.

Možda malo preskupo za jedan obični jastuk, ali je zato baš fora.
...

I to je to! Jeste li primijetili nešto zajedničko svim ovim proizvodima? Ono, skoro je sve bijelo i crno, ha ha ha. Skužila sam tek dok sam poredala fotke. U zadnje vrijeme me baš privlače takvi detalji. ;)

Volite li i vi kupovati u IKEI? 

Što vam se najviše sviđa iz rubrike "Novo", a što iz mojeg popisa?

P.S. Sve su fotke preuzete s Ikeine stranice, tj. naznačenih linkova. :)

Broj komentara: 6:

  1. Hvala na idejama, nama je tek sada stigla Ikea u Beograd tako da je pomama u jeku :) Meni se najviše svidjaju kukice, baš su prave skandinavske!

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam Ikeu, žao mi je samo što se otvorila tek nakon što smo mi opremili stan. Mislim da, kad bih ga nanovo opremala, sve tamo uzela jer stvarno znaju iskoristiti svaki kutak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, odlična rješenja imaju. Nama sad baš i nije blizu pa nekad moram kupiti nešto drugo, slično. Srećom pa i u Jysku ima dobrih stvari. ☺

      Izbriši
  3. Imaš i ti fejke? Fejk(a) baš pravi naziv su našli hahaha.
    Neplanirano... Mi smo baš kupili sušilicu pa u Ikei kupili neki ormar što ide oko i iznad nje, koš za rublje (baj, baj moja dva koša za bijelo i šareno rublje čije sam ti slike poslala :( a morala sam ih se odreći zbog prostora) i košaru za rublje iz ove nove linije koju si navela Plumsa u kojoj držim D. prljavu odjeću obješenu na kuki sa strane ovog ormara.
    Evo linkova:
    http://www.ikea.com/hr/hr/catalog/products/00206096/
    http://www.ikea.com/hr/hr/catalog/products/30224046/
    http://www.ikea.com/hr/hr/catalog/products/60363578/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, imam... Fora mi je jer je ne moram zalijevati, a izgleda ko prava + Sofi ju je već sto puta srušila i ništa joj nije. Odlične ste stvari kupili! 😊

      Izbriši

Organizirajte se! © 2014