Što je novo u IKEI?

Ako ste ljubitelj IKEE, znate da krajem kolovoza stiže njihov novi katalog. :) Ja ga nažalost nemam u tiskanom izdanju, ali sam za vas prošvrljala po izdanju na netu + rubrici Novo.

Svake me godine ugodno iznenade zanimljive stvarčice pa ni ova nije bila iznimka.


Da ne nabrajam sve živo i neživo (jer stvarno ima odličnih rješenja), postavila sam kriterij prema cijeni, tj. izdvojila sam desetak proizvoda do 100 kuna koje bih i sama kupila.

Uživajte!

1. TVÄRS Stolna lampa - 14,90 kn
Stolna lampa vrlo zanimljivog dizajna, a izuzetno povoljne cijene.
2. TREBLAD Torba - 14,90 kn
Sjajna alternativa korištenju jednokratnih vrećica.


3. ÖVERSIKT Šalica - 24,90 kn
Fora šalica za ispijanje čaja (i grickanje keksića). :)
4. SKUGGIS Kuka - 24,90 kn
Kladim se da je vješanje odjeće mnogo zanimljivije uz ovakve kukice.



5. LIVSLÄNG Vaza - 29,90 kn
Ova bi vaza na polici funkcionirala i sama, bez cvijeća. Odličan mi je taj oblik.
6. HYLTEBRUK Okvir - 37,90 kn
Jest da ima i puno povoljnijih okvira za fotke, ali izdvojila sam ovog zbog fora prostora za pisanje.

7. RAGGISAR Košara - 39,90 kn
Fleksibilne košare za odjeću ili manje predmete.


8. FEJKA Umjetna lončanica - 49,90 kn
Ako je iste kvalitete kao i druge fejke, nemam prigovora. :)


9. PLUMSA Vreća za rublje - 99,90 kn
Ova se vreća može iskoristiti i kao spremnik, npr. dječjih igračaka.

10. STOCKHOLM 2017 Ukrasni jastuk - 99,90 kn
Možda malo preskupo za jedan obični jastuk, ali je zato baš fora.
...

I to je to! Jeste li primijetili nešto zajedničko svim ovim proizvodima? Ono, skoro je sve bijelo i crno, ha ha ha. Skužila sam tek dok sam poredala fotke. U zadnje vrijeme me baš privlače takvi detalji. ;)

Volite li i vi kupovati u IKEI? 

Što vam se najviše sviđa iz rubrike "Novo", a što iz mojeg popisa?

P.S. Sve su fotke preuzete s Ikeine stranice, tj. naznačenih linkova. :)

Oznake: , ,