Popis korištenih boja u kući

Danas jedan brzinski post.

Potaknuta našom renovacijom kuće (što naravno uključuje bojanje zidova, vrata, promjenu pločica, postavljanje parketa/laminata i sl.), odlučila sam s vama podijeliti predložak za popisivanje svih tih različitih imena, vrsta i tipova boje.

Popis korištenih boja u kući ili stanu

Sigurna sam da vam se barem jednom dogodilo da ste zaboravili ime boje koju ste koristili u dnevnom boravku, a baš ste takvu nijansu zaželjeli i u kuhinji.

Sjećam se krečenja zidova u našem bivšem stanu; bome sam se namučila dok sam "napasala" boje - da sam odmah negdje zapisala naziv, uštedjela bih dosta vremena.

Ovdje u kući i nemamo toliko problema s bojama zidova (jer sve bojamo u običnu bijelu, ha ha ha), ali mi se učinilo korisnim negdje zapisati druge stvarčice - ime i boju parketa/laminata, pločica, stolarije i sl. Da ne bi opet bilo nismo znali. :D

Ništa, neću previše duljiti. Predložak možete skinuti OVDJE. Jednostavno ga isprintajte na kućnom printeru i popišite sva imena (stavila sam prostorije koje svi imaju u kući/stanu, s tim da imate još mjesta za dopisati svoje, npr. dodatnu kupaonicu). Papir spremite među dokumente (nemojte ga samo izgubiti).

I to je to! Čitamo se.

Oznake: , , ,