Uređenje spavaće sobe (2. dio)

Jeej, napokon ste dočekali i ovaj post! (Kako su stvari krenule, mislila sam da ga neću nikad napisati.)

Spavaća soba - napredak

Uglavnom, da ne duljim previše, u prvom postu o uređenju spavaće sobe mogli ste vidjeti kako je soba izgledala prije i koji su bili planovi za njezino uređenje. :)

Većinu zacrtanih poslova smo odradili (i to u vrlo kratko vrijeme nakon objave posta).

Znači, popravili smo prozor, još jednom obojali cijelu prostoriju, prelakirali parket te dizajnirali, kupili i sastavili namještaj (fale nam još jedino vrata na ormaru).

Sofijinu komodu smo dovezli iz ZG-a, a krevet i ormar smo, isto kao i ranije komodu, kupili u Iverpanu.

Ovako je izgledala skica ormara...


... a ovako to izgleda u stvarnosti.

Spavaća soba - napredak
Jedna strana sobe | Druga strana sobe


E, sad, gdje je zapelo? Na odluci o brodskom podu/lamperiji! Moja je prvotna želja bila, nakon vaših prijedloga, zid s prozorima obojati tehnikom "whitewash" (odlično mi to izgleda!), a sve ostalo maknuti. No, mojem se suprugu lamperija jaaako sviđa, toliko jako da je čak ne želi ni bojati (ok, možda sam i ja tu malo pogriješila jer je moj odgovor na sva njegova pitanja "Kako ćemo ovo obojati?", bio "Pa u bijelo!", ha ha ha), a kamoli maknuti.

Tako lamperija, nakon par mjeseci neuspješnog pregovaranja i nagovaranja, ipak ostaje, no potrudit ću se nekako je kamuflirati (već ste vidjeli na fotkama da je dobar dio skriven ormarom).

Što nam onda još preostaje?

Od "većih" poslova, maknuti karnišu i postaviti novu (zavjese će biti duge!), postaviti vrata na ormaru i obojati fuge na dimnjaku (ne znam koliko se vidi na fotki, ali još se nazire plava boja u koju je soba bila prije obojana), a od "manjih" popraviti luster te kupiti još neke dekoracije (dio sam već kupila, ali to ćete vidjeti u trećem dijelu!).

Uređenje je otišlo u malkice drugom smjeru nego na fotki koju sam okačila u prvom postu, no generalno to je to.

Treći dio neće jako brzo (još sam vam dužna i zadnji dio o kupaonici), ali se ipak nadam da mi neće trebati OVOLIKO dugo.

Ništa, uživajte mi u vikendu!

Oznake: , ,