Jednostavna uskrsna dekoracija... još jedna!

Mislim da već svi znate da volim brze i jednostavne dekoracije. Prošle sam godine za Uskrs napravila zeku s vatenim repićem i "mramorna" jaja, a ove sam u izradu dekoracije uključila i Sofiju, točnije njezine nožice. :)

Ovaj put u pitanju nije zeko, nego proljetni cvjetovi. :)

Uskrsna dekoracija

Daklem, za izradu ove dekoracije trebat će vam: boja, kist, papir, skener (ili mobitel), računalo, printer, okvir za fotke i beba. :D

Bebi najprije kistom nanesite boju na stopalo pa na papiru napravite otisak (možda ćete napraviti mali nered, ali to je očekivano; nemojte zaboraviti odmah očistiti boju!).

Sofia se cijelo vrijeme smijala jer ju je kist škakljao, ha ha ha.

Otisak skenirajte ili uslikajte mobitelom (ja sam original spremila u Radosnicu) pa fotku spremite na računalo. Po potrebi je uredite u nekom od programa za obradu slika.

U PicMonkeyju, koristeći već gotove oblike, napravite listove i stabljike, a otiske namjestite umjesto cvjetova (možete im promijeniti i boju). Isto tako, možete dodati i neki natpis, npr. "Sretan Uskrs!", "Bebin prvi Uskrs" i sl.

Kad ste zadovoljni rezultatom, svoje remek-djelo isprintajte, uokvirite i postavite na policu ili zid.

Eto! Vama dekoracija, a bebi uspomena na prvi Uskrs (ako maknete natpis, ovu dekoraciju možete u dječjoj sobi koristiti cijele godine).

Uskrsna dekoracija s bebinim otiscima stopala


Ništa, želim vam sretan Uskrs i uživajte u vikendu!

P.S. Ako vam se ne da koristiti računalo, printer itd., a vješti ste s crtanjem, onda otiske napravite u različitim bojama i docrtajte stabljike i listove. Ja baš i nemam talenta za crtanje (+ nije mi se dalo Sofiju mučiti škakljanjem, ha ha ha) pa sam se odlučila za verziju s računalom.

Oznake: , , , , , , , ,