Kako izgleda dan sa šestomjesečnom bebom?

Vrijeme zbilja brzo prolazi... Nisam se ni snašla, a moja malecka danas puni 6 mjeseci! Š E S T!! Kad je to prošlo?

Uglavnom, ponukana tom bitnom brojkom, odlučila sam vam pokazati kako izgleda jedan prosječni dan sa šestomjesečnom bebom.

Bez daljnjeg objašnjavanja, krenimo:

06:09 hranjenje
Sofi u prosjeku spava cijelu noć, a budi se oko 6. Nakon hranjenja nastavlja spavati, a ja čitam postove i gledam JuTjub. Produktivno, nema šta. ;D

07:36 buđenje + igranje + priprema za dan
Dobro jutro! Nakon maženja u krevetu, dižemo rolete - vani nam je neko tmurno vrijeme, ali će dan valjda biti zanimljiv. Dok se Sofi igra, ja pospremam krevet, vraćam stvari na svoje mjesto, perem bočicu za vodu, peglam majicu, pripremam torbu i dokumente za današnji posjet pedijatru i još svašta nešto. Aha, trebala bih nabaciti i neku odjeću. :D

08:40 presvlačenje + hranjenje
Nakon što sam se upristojila i ličim na živo biće, vrijeme je za Sofijino presvlačenje i hranjenje.

09:23 igranje + doručak
Sofi "vježba" sjedenje, druži se s bakom i ujom br. 2, a ja doručkujem i listam novine (u zadnje vrijeme sam k'o beba - samo gledam slike, ha ha ha).

10:15 spavanac
Hm, danas je malo čudan dan - Sofi inače zaspi u roku 15 min, a danas joj je trebalo skoro sat vremena. Plače, vrišti i ništa ne pomaže. Obično sam negdje kraj nje dok spava jer se odmah probudi ako u polusnu skuži da me nema (to je za nas napredak jer je prije htjela spavati samo ako je držim), ali ni to nema efekta - zaspala je tek oko 11:20.

Ja za to vrijeme tipkam ovaj post i plaćam račune. Da, jel' tko od vas plaća račune uslugom m-foto plati? Ja to tek otkrila prije nekoliko mjeseci, valjda sam dosad živjela u pećini, ha ha ha.. Ali moram priznati da mi je usluga super, samo skeniram kod i sve plaćeno za nekoliko minuta.

13:48 presvlačenje + hranjenje
Treći obrok Sofi obično jede oko 12, pola 1, no budući da je kasno zaspala i onda odlučila spavati dulje nego inače (ne znam kad je zadnji put tako dugo spavala), jest će tek oko 14 h (obično smo u to vrijeme u šetnji, ali kao da je znala da pada kiša ;) ). Prvo je na redu kašica pa ćemo vidjeti hoće li joj to biti dovoljno ili ne (pretpostavljam da ne jer to još nije količina dostatna za cijeli obrok).

15:02 hranjenje
Da, iako voli kašice, ipak je mlijeko slađe, ha ha ha.

15:20 brzinski ručak (hvala mami!)
Suprug stiže s posla pa zajedno ručamo, a Sofi se zabavlja s bakom i prabakom. :)

15:40 brzinsko pospremanje spavaće sobe
Dok se suprug igra sa Sofijom, ja pospremam i čistim sobu, mijenjam posteljinu itd.

16:10 priprema za odlazak pedijatru + presvlačenje
Nabacujem trapke, vestu i gležnjače i malo šminke pa presvlačim Sofiju.

16:38 spavanac + pregled kod pedijatra
Do pedijatra nam treba nekih 30 min vožnje (naručeni smo u 17:30). Sofi putem spava, a suprug i ja brbljamo. Na pregledu sve ok, Sofi dobila kilicu od prošlog vaganja i dvije pike (cjepivo i vađenje krvi). Uspjela pobljucati pedijatra. :D

18:00 mini šoping u DM-u
Sofi dobila novu posudicu za kašice, plastični slinček i knjigicu za kupanje, a ja novo sjajilo (jer je staro počelo čudno mirisati, eto koliko ga često koristim, rok trajanja mu prolazi, ha ha ha).

18:45 povratak doma + presvlačenje + kupanje + hranjenje
Sofi spremna za kupanac i hranjenje (mislim da je tek sad došla sebi, jadna se malo uplašila kod pedijatra), ali se prvo mora podružiti s djedom i ujom br. 1.

20:02 presvlačenje + nastavak hranjenja
Neću ulaziti u detalje, ha ha ha, ali sva sreća da se ovako nije "uredila" kod pedijatra. Sva sreća.

21:36 spavanje + femili tajm + večera
Sofi sada čvrsto spava, a ja idem nešto pojesti, isprati njeno rublje i podružiti se s ostatkom obitelji.

23:15 pisanje posta
Dovršavam post, malo surfam i mislim da ću uskoro na spavanje.

00:05 zzzzz
To je to, dan gotov (iako je tehnički već drugi počeo). Sutra sve ispočetka. ;)

...

Eto, ovako izgleda naš dan... Ako ovo čita koja mama sa šestomjesečnom bebom, da sumiram raspored (možda vam pomogne): Sofi uglavnom spava cijelu noć, cica svakih 3 do 4 sata, zasad ima samo jedan obrok guste hrane (zapravo, još nije u potpunosti zamijenila cicanje obrokom), po danu spava 2 puta po sat i pol, što znači da je između spavanja budna 2, 2 i pol sata, kako kada. U šetnji obično provedemo sat vremena, a kupanac i pripreme za spavanje kreću oko 19 h.

Ništa, nadam se da ste uživali u ovom malom prikazu naše svakodnevice, bilo mi je zadovoljstvo podijeliti dan s vama.

Uživajte mi u vikendu!

Oznake: ,