Što je u mojoj torbi za rodilište?

Apdejt: Osvježen popis nakon poroda (opaske u kurzivu)!

Da, dobro ste pročitali! :) Za one koji ne znaju, dragi i ja uskoro očekujemo prinovu - djevojčicu koju ćemo nazvati Sofia.

Kao što sam spomenula prošli put, idućih pet postova, počevši s današnjim, posvetit ću pripremama za bebu (od toga što vam sve treba za bebu preko organizacije zajedničke sobe do izrade dekoracija itd.).

Za početak, danas sam s vama odlučila podijeliti što je to sve u mojoj torbi za rodilište. Popis sam sastavila prema iskustvima drugih trudnica i mama s foruma i iz privatnog života te uputama medicinske sestre na trudničkom tečaju. Iskreno, nadam se da mi neće ništa nedostajati, ali i da neću ponijeti previše nepotrebnih stvari. :) Uglavnom, nakon poroda svakako namjeravam osvježiti ovaj popis pa će buduće mame imati jasniji pregled onoga što treba i ne treba.

Torba za rodilište/Popis stvari za rodilište

Krenimo redom:

Torbica:
Mene su dan prije poroda (nakon redovnog pregleda u trudničkoj ambulanti) ostavili u bolnici (u pitanju je Vinogradska, ako nekog zanima) zbog nešto lošijeg CTG-a pa sad ne znam koja je procedura s torbicama i torbama kad s trudovima dolazite u bolnicu. Uglavnom, sve su mi stvari bile korisne, osim vode i energetskih pločica jer je porod bio gotov za cca 3 sata pa nismo ni stigli ožednjeti. :) Mini torbicu smijete imati u rađaonici; moju je čuvao suprug. I da, trudničku dokumentaciju posložite u neki fascikl - liječnik koji me primio u bolnicu bio je oduševljen mojim rozim fasciklom pa me uz smiješak upitao jesam ja neka štreberica; rekoh, jesam. :D :D

Velika torba:
Od stvari iz velike torbe nisam koristila spavaćicu (ali mislim da su četiri ok broj; bolje da imate jednu viška, nego da budete u prljavoj), ogrtač, grudnjak i jastučiće za dojenje (u bolnici još nisam imala problema s "curenjem" mlijeka, ali bilo je žena koje jesu pa si to definitivno uzmite). Britvicu, pincetu i korektor sam koristila jednom, i to na brzinu, prije odlaska kući (vjerujte mi, ove će vam stvari biti zadnje na pameti, kao i pranje kose, a da ne pričam o feniranju i peglanju). Što se tiče uložaka, bio mi je dosta jedan paket - iskoristila sam cca 3/4 pakiranja.

Pakiranje torbe za rodilište
Gotovo svu "kozmetiku" za sebe i bebu (o tome što sve treba bebi pročitajte u idućem postu!) kupila sam u DM-u s popustom od 15% na ukupnu kupovinu + iskoristila sam kupon za dezodorans dobiven u paketu za trudnice. Uloške Chicco kupila sam u Konzumu s popustom od 20% na izabrani proizvod. :)

Osim ovih stvari koje ću nositi u bolnicu, pripremila sam i odjeću koju će mi suprug donijeti za izlazak iz bolnice + odjeću za bebu (bodić, kapicu, majicu, hlačice, pelenu, tetra pelenu, pelenu za široko povijanje i dekicu). I naravno, autosjedalicu. :)

Unatoč mojim pripremama, suprug mi je zaboravio ponijeti cipele (iako su bile na popisu i još sam mu u poruci napisala) pa sam doma išla u papučama, ha ha ha... Ako je i vaš suprug zaboravljiv, najbolje odjeću u kojoj mislite doma ostavite u autu. :)

U pripremi imam još i jedan paket Chicco uložaka (iako se nadam da će mi jedan biti dovoljan), čistih ručnika i jastuk za lakše sjedenje (sestra na tečaju je predložila da si nabavimo dječji kolut na napuhavanje jer su jeftiniji od specijalnih jastuka; svoj sam kupila u Decathlonu za nekih trideset kuna).

Malo sam proučila i cijene izdajalica i bočica pa ćemo to kupiti naknadno, ako bude potrebno.

Od ovih dodatnih stvari trebala mi je samo izdajalica koju smo na kraju kupili na brzinu (po ne baš povoljnoj cijeni jer mi je trebala, ono, u nedjelju u 10 sati navečer), ali me zbilja spasila od ozbiljnih problema. Moja preporuka je da si je posudite od prijateljice pa ako vam neće trebati, vratite je, a ako hoće, kasnije si kupite svoju.

I to je to! :) Nadam se da će ovaj popis pomoći trudnicama koje slažu stvari za bolnicu (iako će biti vjerodostojniji poslije poroda). Mame koje ste rodile, biste li još nešto dodale ili oduzele s ovog popisa? Hvala!

Uživajte u vikendu...

Oznake: ,