Planer za vjenčanje - besplatni predlošci

Ovaj smo mjesec dragi i ja proslavili prvu godišnjicu braka. Juhuuhuu! Vrijeme zbilja brzo prolazi, ni ne znam kad je prošla ta godina... :)

Uglavnom, naša obljetnica inspirirala me za još jedan post o vjenčanju. Ovog sam vas puta odlučila počastiti besplatnim predlošcima za vjenčani planer! Primijetila sam da se u zadnje vrijeme na tržištu nude različiti planeri za vjenčanje, no, nažalost, znaju biti prilično skupi i mnoge si ga djevojke ne mogu priuštiti. Osim toga, post o izradi vjenčanog planera najčitaniji je post na ovom blogu pa sam mislila da bi bilo dobro konačno podijeliti i predloške koje sam koristila. Doduše, predloške sam ipak malo promijenila i prilagodila široj publici. Totalno su minimalističkog dizajna, crno-bijeli za povoljnije printanje (izuzev naslovnice), a kao što sam napisala u starom postu, nastali su kao kombinacija nekoliko planera pronađenih onlajn.

Besplatni DIY planer za vjenčanje

Daklem, nakon što isprintate predloške, možete ih staviti u fascikl ili ih uvezati. Printati možete na običnom bijelom papiru, jedino predlažem da prednju i stražnju stranu (naslovnice) i oznake isprintate na onom nešto tvrđem. Oznake izrežite, presavinite i zalijepite na razdijelnike (između svake oznake ostavite cca 2 mm prostora).

Predlošci su podijeljeni u nekoliko ključnih kategorija:


Svi su predlošci u PDF formatu, a možete ih printati jednostrano ili obostano, isprintati i koristiti sve ili samo one koji vam odgovaraju. Kako god želite... :)

Skinuti ih možete ovdje!

Ništa, nadam se da vam se predlošci sviđaju i da ćete ih iskoristiti za planiranje vjenčanja (svojeg ili frendičinog). Ako imate kakvih pitanja, poteškoća pri skidanju ili printanju ili pak želite napraviti neke promjene u dizajnu, slobodno mi ostavite komentar ili se javite na mejl. :)

Oznake: , , , ,