5 ideja za ukrašavanje uskrsnih jaja (pisanica)

U vrijeme Uskrsa, vjerojatno kao i sva druga djeca, najviše sam se veselila ukrašavanju jaja. Uvijek su me fascinirale boje i sve što je vezano za ukrašavanje pa bi tako "nastradala" i jaja. Da, nastradala - rekla sam da sam fascinirana bojama, ali mi ukrašavanje baš i ne bi uspjelo onako kako sam si ja to u glavi zamislila, ha ha ha.

Uglavnom, u današnjem bih postu s vama željela podijeliti nekoliko ideja za ukrašavanje jaja koje sam pronašla lutajući mrežom. Sve su ove ideje vrlo zanimljive, a i sama realizacija ne bi trebala biti komplicirana. Malo volje, spretnosti i mašte i rezultat ne bi smio izostati. A ako koje jaje i nastrada, nikome ništa. :)



Mramorna jaja
Za mramorni efekt na jajima trebat će vam lak za nokte u različitim bojama, plastična posudica s vodom i čačkalica. Lak nakapajte na površinu vode, prošarajte ga čačkalicom i umočite jaje.

Izvor: Camille Styles
Jaja omotana vunom
Jaje (dio po dio) premažite ljepilom i oko njega polako motajte vunu.

Izvor: The Happy Housie
Jaja ukrašena gumbićima
Gumbiće zaljepite na jaje - možete ih zalijepiti sporadično ili pak u obliku nekog uzorka, npr. cvijeta.

Izvor: Better Homes and Gardens
Točkasta jaja
Na jaje zalijepite naljepnicu, a prostor oko nje istočkajte flomasterom.

Izvor: Reasons to Skip the Housework/Designer Trapped in a Lawyer's Body
Jaja ukrašena obojanim ljuskicama
Obojajte ispuhano jaje, usitnite ljuskice i zaljepite ih na drugo jaje. :)

Izvor: Crafts and DIY/BlackRedDots
Nadam se da vam se ove ideje sviđaju i da ćete barem neke od njih isprobati ovog Uskrsa. Ja sam isprobala ukrašavanje lakom za nokte, vunom i ljuskicama i prilično sam zadovoljna rezultatom. Nisu ispala baš kao ova na slikama, ali i trud se računa, zar ne?

Oznake: , ,