DIY "pomagala" za planer (1. dio)

U današnjem će postu biti riječi o (nazovimo ih tako) pomagalima za planer. Nakon što ste izradili svoj planer, vjerojatno ćete ga poželjeti ukrasiti ili dodati neke sastavnice koje će mu povećati funkcionalnost, na primjer straničnik (bookmark), naljepnice, TO DO listu, držač za olovku, džepić za spremanje sitnica, stranicu na kojoj ćete držati ljepljive papiriće (eng. dashboard) i sl. Ove stvarčice možete i kupiti, ali, uz malo vremena i truda, i sami izraditi.

U prvom dijelu predstavit ću vam izradu straničnika, naljepnica i TO DO liste.

Pa krenimo redom...

1. Straničnik za označavanje odgovarajućeg dana i tjedna
Svoj sam straničnik izradila u istom programu kao i razdijelnike stranica. Jednostavno sam odabrala opciju Tekstni okvir (Text box), odgovarajuće mjere i boju, napisala svoj omiljeni citat i stavila oznaku "Danas".

Predložak sam potom isprintala, oblijepila samoljepljivom prozirnom folijom, izrezala, izbušila rupice i umetnula u planer.



Straničnike možete napraviti i na druge načine. U prošlom sam planeru koristila spajalicu presavinutu u obliku srca, a vi možete spajalicu s gumbom ili pak trakicom.

Traku željene boje jednostavno zavežite za spajalicu, a krajeve odrežite ukoso i spalite upaljačem.


2. Naljepnice za planer
Naljepnice za planer idealno su rješenje za ukrašavanje planera, ali mogu biti i funkcionalne ako njima označite posebne datume (na primjer, rođendane, godišnjice i blagdane). Naljepnicama možete označiti i dane za čišćenje, odlazak u šoping, na putovanje i sl.

U programuzaobraduteksta otvorila sam novu stranicu i pomoću Oblika (Shapes) kreirala nekoliko strelica i pravokutnika u koje sam zatim napisala tekst i uredila boju i obrube.

Naljepnice sam isprintala na ljepljivom papiru i izrezala. U obliku strelice izrezat ću ih kad mi budu potrebne - ovako ih je jednostavnije pospremiti i neće se izgubiti. 


Naljepnicu s natpisom "Nova godina" već sam izrezala po rubovima, skinula zaštitni sloj i zalijepila u planer. Pravokutne šarene naljepnice koristim za označavanje rublja koje moram oprati - izbušim rupicu bušilicom za papir i zalijepim točkicu. Kod ovakvih sitnih naljepnica bolje je koristiti ljepilo jer se zaštitni sloj teško skida. U principu, ako nemate ljepljivi papir, sve naljepnice možete isprintati na običnom papiru i onda ih zalijepiti u planer.


3. TO DO lista
Iako u planeru imam dovoljno mjesta za pisanje podsjetnika i sl., ipak sam napravila dodatni papirić s TO DO listom. :)

Predložak sam kreirala slično kao i same stranice planera - umetnula sam Sliku (Picture) prugica, dodala Tekstni okvir (Text box), upisala naziv te dodala kućice i redove.


Zatim sam ga isprintala, izrezala, izbušila rupice i umetnula u planer.


Ovaj papirić povremeno koristim za zapisivanje manje bitnih stvari.

I to je sve za danas... Imate li kakvih pitanja ili komentara? Idući petak očekujte 2. dio!

Pa onda...

Oznake: , ,