Neobična upotreba običnih stvari (1. dio)

U kućanstvu često koristimo određene predmete, ali u malo drugačiju svrhu od predviđene. U današnjem ću vam postu predstaviti svoja tri omiljena.


1. Ljepljivi valjak za odjeću
Valjak za odjeću, osim čišćenja odjeće, možete koristiti na različite načine. Da sad ne nabrajam, pogledajte odlični video jedne od mojih najdražih JuTjuberica, Melisse. :) Ja svoj najviše koristim za čišćenje sjenila noćnih lampi. Brzo i jednostavno skine svu prašinu sa sjenila, a vrlo je povoljan (svoj sam kupila u KiKu za pet kuna).


2. Dozator sapuna u kupaonici
Dozator sapuna najčešće koristimo u kupaonici, ali ga možete koristiti i u kuhinji - kao dozator deterdženta za pranje suđa. Mnogo ljepše izgleda, jednostavnije se dozira, a primijetila sam i da potrošim manje deterdženta nego pri korištenju originalnog pakiranja. Dozator sam dobila kao poklon, a kupljen je u Mülleru.


3. Kvačice za rublje
Kvačice za rublje, osim za vješanje mokrog rublja :D, koristim za zatvaranje vrećica čipsa, tjestenine, grisa, pahuljica, suhog voća, krušnih mrvica itd. Set raznobojnih kvačica kupila sam u Jysku za sedam kuna.


I to je to! Na koje sve načine koristite spomenute predmete? Koje ostale predmete koristite u drugačije svrhe?

Oznake: ,