Planer za vjenčanje i dvije-tri o organizaciji vjenčanja

Apdejt: Ovdje možete skinuti besplatne predloške za vjenčani planer!

Priprema vjenčanja, velikog ili malog, zahtijeva mnogo vremena i truda, pogotovo ako se u normative pića i cvijeće razumijete kao strojar u plesanje baleta. Otprilike sam i ja s te točke krenula prije nekih četiri mjeseca, zbunjena i sa sto upitnika iznad glave. Mislim, vjerojatno su svima, pa tako i meni, poznate osnove organiziranja vjenčanja - pozivnice, prstenje, crkva/matičar, restoran, band, fotograf, cvijeće, vjenčanica, odijelo, torta, no još je mnogo malih detalja za koje se treba pobrinuti.

Odakle onda krenuti? Vel, Gugl iz jour frend. Za neke općenite informacije možete pitati i roditelje (ili udane/oženjene sestre/braću), ali ja sam ipak krenula od pretraživanja mreže. Na raznim forumima možete pronaći pregršt informacija o organiziranju vjenčanja - najčešće pišu djevojke koje se udaju i one nedavno udane tako da su informacije svježe. Kad pohvatate osnove, preporučujem da potražite neki planer za vjenčanje. Ili, jel, napravite svoj!

Svoj sam planer izradila koristeći nekoliko gotovih planera pronađenih onlajn. Naravno da mi je u svakom od njih ponešto nedostajalo pa sam ih iskombinirala. Sam postupak izrade prilično je sličan izradi planera - osmislila sam naslovnu stranicu, predloške, razdijelnike, oznake i to sve lijepo isprintala, izrezala i zalijepila. Ovaj sam se put malo zaigrala s naslovnicom - dodala sam srčeka, fensi traku i citate o vjenčanju. Ipak je to planer za vjenčanje, treba mu dašak glamura, zar ne?

planer za vjenčanje


Planer sadrži osam ključnih područja:

Planer za vjenčanje zbilja je nezaobilazna stvar prilikom organiziranja vjenčanja. Sve su zabilješke na jednom mjestu, a kad vjenčanje prođe, ostane vam svojevrsni dnevnik priprema za vjenčanje.

Apdejt: Ovdje možete skinuti besplatne predloške za vjenčani planer!

A sad dvije-tri o samoj organizaciji vjenčanja: 

I još nekoliko rendom stvari koje sam naučila u ova četiri mjeseca:

Pitanjce za sve djevojke koje organiziraju vjenčanje (i one koje su se nedavno udale) - imate li planer ili sve pamtite? Što ste naučile organizirajući vjenčanje?

U sljedećem postu očekujte nekoliko savjeta o organiziranju novčanika.

Oznake: , , ,