Tjedno planiranje

Kao što sam spomenula u prošlom postu, danas će biti riječi o tjednom planiranju. Zapisivanje sastanaka i obaveza na jednom mjestu u mojem je slučaju bilo glavni razlog za izradu planera. Iako sam osmislila mali milijun sastavnica, predložak za tjedno planiranje koristim najčešće.

Zašto planirati?
Zašto uopće zapisujem sastanke, obaveze i ostale zadatke koje moram obaviti? Prvenstveno da ne zaboravim na njih, ali i jer volim osjećaj koji pruža stavljanje kvačice kraj obaveze koju sam ispunila – očistitikuhinjskeelemente – ČEK! Ta mi kvačica daje osjećaj postignuća, a svi volimo kad nam je dan produktivan, zar ne?

Kako izgledaju moji predlošci za tjedno planiranje?
Prije same izrade predložaka, razmišljala sam koji bi mi oblik planiranja najbolje odgovarao – godišnji, mjesečni, tjedni ili pak dnevni. Godišnji i mjesečni pregled mi nekako nisu praktični pa sam se odlučila za kombinaciju tjednog i dnevnog. S lijeve strane nalazi se tablica za zapisivanje sastanaka (posjeti zubaru, liječniku, razgovori za posao, kave s prijateljicama itd.), a s desne dnevna TO-DO lista.



Tablicu za zapisivanje sastanaka radi bolje preglednosti podijelila sam prema danima i dijelovima dana (jutro, popodne, večer). TO-DO listu sam pak nadopunila prozorčićima Inspiracija, Zdrav život, Projekti i Menus. Nakon nekog vremena, shvatila sam da određene zadatke uvijek radim istim danom (npr. petkom osmišljavam jelovnik za sljedeći tjedan) pa ih nema smisla zapisivati iz tjedna u tjedan i tako zauzimati mjesto za ostale obaveze. Da bih ipak imala popis zadataka koje moram obaviti određeni dan, na tvrđem papiru isprintala sam dvije tablice – Svakodnevna TO-DO lista i Zadaci prema danima. U prvu tablicu upisala sam stvari koje radim svaki dan (npr. vježbanje, brzo pospremanje stana), a u drugu ono što radim određenim danom (kao što sam već spomenula, petak je, osim za objavu postova, i dan za osmišljavanje jelovnika).



Radi lakšeg snalaženja u planeru, trenutni tjedan i odgovarajuću TO-DO listu označavam spajalicom. Presavinuta u obliku srca vrlo je efektna stvarčica za označavanje, a moguće ju je napraviti u nekoliko koraka.



Što koristim pri planiranju?
Za pisanje najčešće koristim olovku jer tako mogu vrlo jednostavno izbrisati neki sastanak ako mu se promijeni vrijeme održavanja. Osim olovke i gumice koristim i male naljepnice za označavanje bitnih datuma, npr. rođendana, godišnjica i sl. Sve potrebne stvari čuvam u plavoj plastičnoj omotnici koju prema potrebi zakvačim na stražnju stranu planera.



Iako se ovaj način planiranja možda čini kompliciran ili čak nepotreban, meni zasad u potpunosti odgovara. Kao što sam napisala na početku, volim planirati, a onda s ponosom čekirati obavljeni zadatak.

A vi? Kako planirate? Volite li detaljno isplanirati cijeli dan ili pak tu i tamo zapišete neki sastanak? Što koristite pri planiranju? Olovku, plavu kemijsku olovku ili one u bojama? Podijelite sa mnom svoja razmišljanja…

U sljedećem postu očekujte kvik tip o organiziranju plastičnih vrećica.

Oznake: , ,